🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رهگذر

(ثبت: 267543) بهمن 16, 1402 

 

رُشد کن ،

ساقه بگیر ،

سایه بزن ،

بر سر هر رهگذری

روزی آخر

ز سر کوی وفا

رهگذری آید و

عاشق که شدی

از غم هجران گذری …

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    بهمن 18, 1402

    سلام آقای مکرمتی
    اگر اشتباه نکنم از دوستان آقای حمادی هستید ، خیلی دنبال خبری از سلیم حمادی هستم . ازش خبر نداری؟

  2. علی مکرمتی

    بهمن 19, 1402

    سلام ، مهرداد جان پیگیر میشم خبر میدم خدمتت 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا