🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازگشت به زندگی

(ثبت: 233664) آذر 1, 1399 

 

بازگشته ام
از یک خراش عمیق
از عمق یک درد بزرگ
برای ماندن آمده ام
پشت سرم آواری بر جا ماند
از تخریب پل های پشت سرم
به گذشته بر نخواهم گشت
تا نغمه ای از عشق بنوازم
برای هزاران فردا از زندگی ام
طلوع خورشید از چشمان من
آغاز خواهد شد
و زندگی با من زیباتر
عشق با من زنده است
و خدا
در لحظه هایم جاری .

#رسول_مسعودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. بسیار زیباست💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا