🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازگشت تو

(ثبت: 243470) آذر 22, 1400 

 

بازگشت تو
نوشدارو بعد از مرگ سهراب خواهد بود
و مرا به دیار بی بازگشت
بدرقه خواهد کرد

قهرمان شعر من
سپر انداخت
جانش از این عشق به لب رسید
در جنگ انتظار باخت

به گوشم روز و شب
نوای مرگ می آید

از دست خدا هم کاری بر نمی آید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):