🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بازی بی منطق احساس

(ثبت: 209548) اردیبهشت 9, 1398 

در بازی بی منطق احساس؛ دلم باخت
آن شب که مرا زندگی از چشم تو انداخت

هرکس که دلش باخته در معرکه ی عشق
آرامش او سوخت و با دربه دری ساخت

آوارگی از لحظه ی ساکن شدنم بود
وقتی که شدم ساکن چشمی که به من تاخت

واریز شده کل وجودم به حسابت
اما دل تو حق مرا خوب نپرداخت

نزدیک تر از من به خودم بوده ای اما
در کوچه ی احساس، مرا، قلب تو نشناخت

هر واژه ی تو یک نت موسیقی عشق است
با شعر من اما لب پرشور تو ننواخت

عظیمه ایرانپور

 

 

 

 

 

 

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 9, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 9, 1398

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    لذت بردم

    در پناه خدا شادکام باشید🌿👏👏👏👏👏🌿

    • عظیمه ایرانپور

      اردیبهشت 10, 1398

      سلام بزرگوار
      ممنونم از لطفتان
      سبز باشید و سربلند🌺

  3. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 9, 1398

    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏 👏 👏 👏 👏 👏
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • عظیمه ایرانپور

      اردیبهشت 10, 1398

      سلام گرامی
      سپاسگزارم
      زنده باشید در پناه خدا🌷

  4. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 9, 1398

    درود برشما بسیار زیبا وجالب بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا