🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بالاست پرچمی که بَرَش خون چکیده اند

(ثبت: 6051) خرداد 4, 1397 
بالاست پرچمی که بَرَش خون چکیده اند

                                                                                

پرواز را همیشه به بال آفریده اند
همواره چشم در دل مژگان کشیده اند

باید سجود گرچه به سوی خدای کرد
مردانی اند ، قُربِ خدایی رسیده اند

میهن بنامشان به جهان مُلک عزّت است
در خاک خفته ، تا به فلک قد کشیده اند

فریاد ، آسمان بزند ” جاودان شهید “
اینان امان ِ لشکر شیطان بریده اند

در قلب های امت مظلوم اگر امید
زندست ، اقتدار شهیدان که دیده اند

تا خون به قطره در رگمان هست” تا ابد “
بالاست پرچمی که بَرَش خون چکیده اند




حسـین رضـائی

آهنگ : محمد علیزاده بنام دستان مرا بگیر

پیشاپیش شهادت مولای متقیان را خدمت شاعران پاک تسلیت عرض می کنم .

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نقدها
  1. حسـین رضـائی

    خرداد 7, 1397

    سلام دوستان

    آهنگ بسیار زیبا از محمد علیزاده در رابطه با مولای متقیان حتما گوش کنید ….

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 8, 1397

    سلام و درود بر جناب رضایی 

    عجب شعر زیبایی 

    واقعا احسنت

    در پناه خدا سلامت باشید آمین 

  2. علی رفیعی

    خرداد 16, 1397

    میهن بنامشان به جهان مُلک عزّت است
    در خاک خفته ، تا به فلک قد کشیده اند

    فریاد ، آسمان بزند " جاودان شهید "
    اینان امان ِ لشکر شیطان بریده اند

    سلام

    بسیار زیبا و موثر سروده اید

    دستمریزاد

    موفق و پیروز باشید

  3. ف رستم زاده

    خرداد 23, 1397

    با عرض سلام و احترام

    شعرتون بسیار زیبا و تأثیرگذار بود .

    ممنون 

    موفق باشید 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا