🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی ف رستم زاده
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار ف رستم زاده

گفته ای انگار می آیی

ف رستم زاده 04 شهریور 1397

در این شبهای تاریک و سکوت وهم انگیزش

گمانم خواب نیست

شعرنو-نیمایی

خوانش: 164

سپاس: 10

تعداد نظر: 8

دوباره بخند (تقدیم به قلب پر غمش )

ف رستم زاده 23 تیر 1397

تکیه میکنم به دستانت

چون که اینگونه محکمی به روی زمین

شعرنو-نیمایی

خوانش: 212

سپاس: 7

تعداد نظر: 7

دلم یک بند میخواهد

ف رستم زاده 06 تیر 1397

کجایی آشنا با من

غریبه با همه غم های بی پایان

شعرنو-نیمایی

خوانش: 221

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

گُل بود یا که نیست؟!

ف رستم زاده 30 خرداد 1397

دوباره جام جهانی 

دوباره سرگرمی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 195

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

ضامِنِ زندگی ام

ف رستم زاده 25 خرداد 1397

باز زائر شده ام

در جوار ملکوتیه تو ای ضامنِ من

خوانش: 392

سپاس: 0

تعداد نظر: 12

آخرین نوشته های ادبی ف رستم زاده

شما چه گفتی و من چه میکنم؟!

ف رستم زاده 17 تیر 1397

با نام خالق یکتا

امشب داشتم احادیث امام صادق(ع) رو می خوندم که رسیدم به این حدیث 

خوانش: 191

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

دستانت به زندگی طعم عشق میداد

ف رستم زاده 05 تیر 1397

بانام خدای هستی بخش

 

خوانش: 417

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

عشق قدیمی

ف رستم زاده 30 خرداد 1397

با نام خدای هستی بخش

خیلی دوسش دارم نه حالا، از وقتی که یادم میاد عاشقش بودم.

خوانش: 395

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

مثل باد…

ف رستم زاده 21 خرداد 1397

بانام آفریننده قلم

نوشتن فقط بلد بودن نمیخواد ،نوشتن حسی میخواد از جنس بودن.

خوانش: 403

سپاس: 2

تعداد نظر: 2