🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با من نشستن

(ثبت: 247960) خرداد 13, 1401 
با من نشستن

 

این قدر
دل
دل
نمی خواهد…
برای با من نشستن،کافی است
از عقربه ها پایین بیایی،
از سایه های پاره ات بیرون بزنی،
آلبوم عکس هایت را بغل کنی و
دفتر شعرهایت را برداری…
چای را دم کنی و
کنار پنجره، فالی به چشم های سرخم
بزنی…
آری…
بامن نشستن، به همین سادگی است…
جلو تر بیا… کمی عقب تر از این شعرها،
چشم هایم را ببین، چگونه از پشت
دست هایت پَر می کِشند!…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 13, 1401

    درود بر شما
    🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    خرداد 13, 1401

    سلام و درود

    بامن نشستن، به همین سادگی است…
    جلو تر بیا… کمی عقب تر از این شعرها،
    چشم هایم را ببین، چگونه از پشت
    دست هایت پَر می کِشند!…

    عالی ست

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌿