🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برق نگاهت

(ثبت: 225561) اردیبهشت 1, 1399 

 

چشمان تو دریایی از عشق و وفا بود
وقتی نگاهت با نگاهم آشنا بود

کشتی شدم در ساحل پلکت نشستم
جایی که خالی از هیاهو و صدا بود

خندیدی و من مات لبخند تو بودم
گلهای لبخندت مرا راز بقا بود

آنگونه زیبایی که دنیا کرده باور
نقاشی سیمای تو نقش خدا بود

من ماندم و برق نگاه عاشق تو
ماه وجودت پرتویی از ماورا بود

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 1, 1399

    سلام و احترام

    زیبا سرودید

    لذت بردم از شعر قشنگتان بانو رئیسی گرامی

    زنده باشید به مهر
    💐💐💐🙏

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 1, 1399

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا