🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برکه

(ثبت: 237507) فروردین 12, 1400 

 

کسی
میان پلک زدن های برکه،
ماه را دزدید
از آغوش خسته ی مرداب
یکی مهتاب را دزدید .
شب بود
ما بی تاب کوچه و مهتاب
کسی از ما
حس خوب شب های ناب را
دزدید
میان افسوس های بی پایان
کنار دروازه ی شب
کسی
آرزوهای دخترکان احساس را
دزدید
کنار درگاه صبح
خسته و بی خواب بودیم
کسی
رویای یک آغوش گرم را
دزدید
برکه
در جستجو کوشید
زلال آب پنهانی رو به ماه خندید
مرداب
در حسرت مهتاب
ساکت ماند
آرام و مجروح
آه کشید و نیلوفری رویید
نیلوفر به تیمار قلب زخمی مرداب پرداخت
شب ها بی رویا شد
روزها بی امید
در تاریکی احساس
کسی
شیداترین نیلوفر مرداب را چید!

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 13, 1400

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا