🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگی در باد

(ثبت: 259897) اردیبهشت 29, 1402 

 

برگی نو رسیده ،

نوبری در باغم

شکوفه به آغوشم ،

سرمست و قبراقم

رویایم رویش ،

بهار مانده در یادم

مست از عطر بهار ،

به شکوفه دل دادم

سرزنده و عاشق ،

گو تا ابد آبادم

غافل ز هیاهوی باغ ،

رستگار و آزادم

تا خزان به باغ آمد ،

همه را بُرد از یادم

دمی به مرگ نمانده ،

بغض کرده و غمبادم

جدا ز شاخه گشته ،

شکوفه رفت از یادم

اینک خزان زده ام ،

برگی رها در بادم …

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 29, 1402

    سلام و درود تان

  2. علی مکرمتی

    اردیبهشت 29, 1402

    درود جناب رضاپور عزیز
    سرافراز نمودید ، پیروز و مانا باشید 🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا