🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعد از تو…

(ثبت: 242683) آبان 15, 1400 

 

بعد از تو غم هایت مرا درگیر کردند
من را شبیهِ لشکری تسخیر کردند

سخت است دوری از عزیزِ مهربانی
یعقوب را هم، غصه هایش پیر کردند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 16, 1400

    درود بر شما
    زيباست
    قلمتان سبز 🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا