🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار عشق

(ثبت: 265311) آبان 24, 1402 
بهار عشق

بسمه اللطیف
بهار عشق
در تغزل

سرگشته گشته بود دلم در دیار عشق
اینک طلوع مهر تو در روزگار عشق

خورشیدوار آمدی ای ماهروی من
در آسمان آبی لیل و نهار عشق

با جلوه نگاه به چشمان مست تو
شد آشکار ماهیت شاهکار عشق

دل گلشنی شده است مصفا و بی خزان
اعجاز کرده در دل شیدا بهار عشق

شکر خدا که داد ثمر بعد سالها
دیگر شکوفه های خوش انتظار عشق

از دولت نگاه خوش و خنده لبت
شاهنشه جهان شده ام ز اعتبار عشق

مهدی کنون که یار تو با ناز می رسد
هنگام بی قراری تو در قرار عشق

شکر خدا بگوی و از او کام دل بگیر
این شیوه پیشه کن که شوی رستگار عشق

 

مهدی رستگاری
چهاردهم فروردین سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
سوم آوریل 2021 میلادی
۰۰۴
دفتر شعر روزگاران

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 24, 1402

    از دولت نگاه خوش و خنده لبت
    شاهنشه جهان شده ام ز اعتبار عشق

    جمال شاهنشه عشق روشنی بخش محفل پاکان باد آمین
    عزیزم جواب مهر دوستان را مثل بنده با یک شاخه گل بدهید
    در پناه خدا 🌹

    • مهدی رستگاری

      آبان 24, 1402

      سلام درود استاد خراسانی عزیز، متشکرم از پیام جنابعالی و البته موضوع برایم مبهم ماند؛ معمولا در وبسایت ها و پیام رسان ها پاسخ من به پیام دوستان همچون دسته گلی است که صمیمانه تقدیم ایشان می شود. در پاسخ دوست دیگری در این وبسایت توضیح دادم که در طی ساعات روز دسترسی به اینترنت و وقت آزاد من محدود هست و از این جهت توفیق پاسخگویی سریع به دوستان ارجمند ندارم. دوستان همیشه عزیزند و گرامی و به رغم به درازا رفتن سخن حکایت ارادتم به ایشان همچنان باقی است🌷🌹🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا