🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار نارنج

(ثبت: 250999) شهریور 25, 1401 
بهار نارنج

 

خیالاتم
مست از عطر نگاهت
در آیینه ها
شعر می سراید
شکوفه های بهار نارنج
نامت را زمزمه می کنند
در گوش نسیم
باران نوای شیدایی می زند
بر بند بند ثانیه ها
برگ ها رقص بر اندام زندگی می ریزند

آهسته تر قدم بردار
تن آشفته ی زمین
تاب این همه ناز را ندارد
گاهی به نوازش لبخند بزن

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 25, 1401

    آهسته تر قدم بردار
    تن آشفته ی زمین
    تاب این همه ناز را ندارد
    گاهی به نوازش لبخند بزن

    سلام و درود

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

  2. محمدرضا ذکاوتمند

    شهریور 25, 1401

    درود برشما💐
    برگ ها رقص بر اندام زندگی می ریزند
    بسیار شیوا و با احساس
    مرحبا💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا