🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوســـــه

(ثبت: 254532) دی 14, 1401 

 

با قلم از مـــــــوی تو بی تو قناری می ڪشم
بوســه ها را از لب ســـــرخ اناری می ڪشم

نیستی اما نگاهـــم را به راهت بستــــــه ام
جای نقاشی ڪمی چشــم انتظاری می ڪشم

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 14, 1401

    با قلم از مـــــــوی تو بی تو قناری می ڪشم
    بوســه ها را از لب ســـــرخ اناری می ڪشم

    نیستی اما نگاهـــم را به راهت بستــــــه ام
    جای نقاشی ڪمی چشــم انتظاری می ڪشم

     👏👏👏👏👏👏

    زیبا ست

    درود بر شما جناب شاه حسینی عزیز

    لذت بردم

    زنده باشید

    💐🙏💐

  2. احسنت
    سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا