🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غـــــوغا

(ثبت: 254534) دی 15, 1401 

 

اگـــر دیدی درون سینــــه غــوغاست
بدان عاشـــق شده درگیــــــر فرداست

تو گــل را بـر در گلخــــانــه ای چـین
ڪه خاڪش مثل ساحل نرم و زیباست

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 15, 1401

    درد عشقی کشیده ام که نپرس

    درود بر شما جناب شاه حسینی عزیز

    زیبا سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید

    💐🙏💐🌺

  2. طارق خراسانی

    دی 15, 1401

    سلام و درود

    خیرمقدم 🌹

    در پناه خدا🌿🌱❤️👏👏👏👏❤️🌱🌿

  3. سلام و درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا