🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بول‌‌فراگ

(ثبت: 241668) شهریور 20, 1400 

 

آن‌شب‌ که غوک‌ها می‌خواندند
به‌ پایکوبی لقمه‌ی بزرگی بود
که دهانشان برداشته بود
هنوز داشتند برای مارها هم خط و نشان می‌کشیدند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):