🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح ابنیه‌

(ثبت: 241965) مهر 7, 1400 

 

به تدریج دانسته بودم
آن ابنیه‌‌ای که پایم را در آن گذارده بودم
قناتی کهنه داشت
که زیر و بم ابنیه را پوسانده بود
آن شاهکار که مُنبت‌های دَستان
روی گِلَش نقش کرده بود
به تاراج آب‌های زلال می‌رفت .

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):