🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوم غزل،دوبیتی

(ثبت: 249096) تیر 15, 1401 
بوم غزل،دوبیتی

 

عیبی است بر این شعر چون چشمه روانم
که توصیف تو آنگونه که حقست نتوانم
زیبا چنانی که من از فرط جمالت
بر بوم غزل نقش تو بستن نتوانم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :