🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مسعود جوزیان
تاریخ تولد: 1401/04/11
جنسیت: مرد
شهر: نورآباد
بیوگرافی:

نویسنده کتاب هجران

آخرین اشعار مسعود جوزیان

دیوانه

مسعود جوزیان 17 تیر 1401

 

من دیوانه ی آن دلبر دیوانه ی دیوانه سرشتم

سایر

خوانش: 201

سپاس: 0

دوبیتی

مسعود جوزیان 16 تیر 1401

 

مسلمانم ولی مست چشمانت شدم

سایر

خوانش: 187

سپاس: 0

بوم غزل،دوبیتی

مسعود جوزیان 15 تیر 1401

 

عیبی است بر این شعر چون چشمه روانم

دوبیتی

خوانش: 174

سپاس: 0

آخرین نوشته های ادبی مسعود جوزیان

کتاب هجران

مسعود جوزیان 15 تیر 1401

 

کتاب هجران

خوانش: 322

سپاس: 0