🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بکر

(ثبت: 267771) اسفند 6, 1402 

 

هنوز
آیه های تاریک شک
تلاوت می کنند
فصل به فصل آمدنت را
هر ثانیه
مات می شوم
در تصویرخیالی ات
و تکیه می کنم
بر شانه های جاده
که در خلوت رد پاهایت
ایهام شاعرانه ای می سرایند
برای جای خالی ات
چند نشانه مانده
تا ظهور کنی
میان سرزمین بکر آغوشم

 

#شیدا_شهبازی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. اکبر رشنو

    اسفند 7, 1402

    خیلی عااالی💐🌹🌹👏👏👏

    • شیدا شهبازی

      اسفند 7, 1402

      سلام و احترام
      سپاسگزارم 🙏🙏💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا