🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

  بیا بازم صبوری کن

(ثبت: 1744) خرداد 27, 1395 

 هزار و یک ترانه

 دفتر سوم: هجر

 نام ترانه: بیا بازم صبوری کن

 بایادی از شعر/ تو بیا/  اثر بانو سیده پریسا میر نظامی

**

 بیا بازم صبوری کن

 بیا بازم تو  خوبی کن

 اگر من به تو بد کردم

  تو  بر من باز خوبی کن

**

 بیا با من مدار کن

 مدارا با دل ما کن

 بیا بازم تو ناز کن

 بیا سوزم را گرماکن

**

 بیا سردم تو گرم کن

 بیا دردم  دوایم کن

 بیا هجرم وصالم کن

 منه فانی – بقایم کن

*

 حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش95/3/27- بداهه- ناتمام- مشاعره- تقدیمی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. زهره خسروی

    خرداد 28, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا