🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیا بشکن نمکدان را

(ثبت: 232739) آبان 1, 1399 

 

فشارم می رود پایین ببر بشکن نمکدان را
بیاور ظرف شیرم با عسلهای فراوان را

سرم بر دامن زیبای تو آنقدر مشغول است
که بیرون برده از ذهنم خیال ماه تابان را

سحر اردو زده در معنویت آنچنان مویت
که عارف کرده از نو بوسعید وشیخ خرقان را

لبت قند و عسل دارد مرو ای گل بلوچستان
که می اندازی از رونق رطبهای سراوان را

به یمن قصه ی خوب و هدایت گستر چشمت
لبت شیر و شکر کرده ست کافر با مسلمان را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 1, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 1, 1399

    درودها و زیبا بود دستمریزاد🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. حسن نبی

    آبان 1, 1399

    درودها ، غزل زیبایی خواندم

    قلمتان سبز و دلتان شاد💐💐💐

  4. موسی عباسی مقدم

    آبان 2, 1399

    سلام و درودسپاس از حضورتانشادکام باشیددر پناه خدا🌺🌸🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا