🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می انگور می رقصد

(ثبت: 234963) دی 8, 1399 

 

گلم با ضرب انگشت تو گل از دور می رقصد
میان خمره چشمت می انگور می رقصد

شتر خوراک خار و پنبه را در خواب می بیند
خر عیسی کنار بلعم باعور می رقصد

به دستان اساطیری به پیش داستان عشق
دف وتار وفلوت وتنبک وتنبور می رقصد

به پیش چشم ماه آسمان از دست سر مستی
شب تاریک روی شاخه های نور می رقصد

گلی که از جهان بد برده باشد تا سحرگاهان
کنار دیده بد طینتان کور می رقصد

چنان شام غریبان شور بر پا می شود در شهر
به روی دار وقتی حضرت منصور می رقصد

به پایان می برد خودکار هم این شعر گفتن را
میان دفترم وقتی غزل با زور می رقصد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود برشما
    استاد زیبا نویس
    و زیبا اندیش
    دستمریزاد
    🌹🌸🌼🍁

    • سلام ترکاشوند گرامی متشکرم شادکام باشید💐🌿🍃🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا