🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوش بودم

(ثبت: 240174) تیر 6, 1400 

 

بی تو مثل بهار خوش بودم
مثل چشم شکار خوش بودم
کاسه ی زهر بودم اما چون
سوت تلخ قطار خوش بودم
شام من بغض وگریه بود اما
مثل نصف النهار خوش بودم
مثل یک سنگ تاب می خوردم
لابه لای مدار خوش بودم
مثل مرغی به روی یک پایم
روی سنگ مزار خوش بودم

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 6, 1400

    سلام و درود رفیق جان
    کجایید؟
    دلتنگتان بودم

    چه غزلی
    چه آهنگی
    چقدر زیبا
    آفرین
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹❤️🌿

    • سلام استاد طارق عزیزمتشکرم من هم دلتنگتان بودم شما بزرگوارید محبت دارید

  2. درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🍃

  3. رضا محمدصالحی

    تیر 6, 1400

  4. دروئ بر شما
    🌺🌺🌺

  5. مهدی محمدی

    تیر 6, 1400

    سلام و درود استاد عباسی عزیز
    قلمتان زرنگار 🌺

  6. سلام و درود و احسنت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا