🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

  بیا شاید که فردا دیر باشد

(ثبت: 1766) خرداد 29, 1395 

 هزار و یک ترانه

 دفتر سوم: هجر

 نام ترانه: بیا شاید که فردا دیر باشد

**

 بیا شاید که فردا دیر باشد

 بیا شاید که فردایی نباشد

 بیا شاید که از ما هیچ نباشد

 بیا شاید  تو و مایی نباشد.

**

 بیا امروز که محتاج توام من

 بیا امروز هوا خواه توام من

 بیا امروز که بیمار توام  من

 بیا امروز که تنها یه توام من

**

 بیا  امروز که تب دارتوام من

 بیا امروز که دنبال توام من

 بیا امروز که فردایه توام من

 بیا امروز به تمنا یه توام من

**

 حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش95/3/27- بداهه- ناتمام- مشاعره –  تقدیمی- با یادی  از شعر /  بی رحمی/ بانو  زینب  شاکه نیا( نسیم) شعر ناب95/3/27 – و تقدیم به همسرم- ز-ب- براساس ادبیات و ترانه ها یه  عامه  مردم خراسان

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا