🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیشه ی عشق

(ثبت: 5390) بهمن 5, 1396 

دلبرا محراب چشمت دین من تکفیر کرد

 بوی زلفت این دل شوریده ام زنجیر کرد

دیشبی در بزم کویت عاشقی جز من نبود                         

 یوسفی باید که این خواب خوشم تعبیر کرد

با عبادتهای من راهی بسویت وا نشد                                     

باید این زهد و ریا را با گنه تغییر کرد

دست من در این زمین است و سرت در آسمان                      

 کاش میشد آسمان را در زمین تسخیرکرد

واعظ این شهر ما بوی محبت نشنود                                    

  آخر این وصل تو را با منبرش تزویرکرد

در طریق بیشه ی عشقت دو صد دام بلاست                            

شیر باید پنجه در سرپنجه های شیر کرد

روی دریای  خیالت نقش من حک گشته است                       

عاشقت را میتوان اینگونه هم تصویر کرد

این موذن از کجا آوای رازت را شنید                                 

 کاین چنین بالای گنبد قصه ات تکبیر کرد

من مسلمان زاده ام اما بدان ای نازنین                                

  آن دو چشمت آیه ی قرآن من تفسیر کرد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1396

    سلام و درود  جناب بهرامی عزیز

    به وبسایت پاک خوش آمدید

    بسیار زیبا سروده اید

    دلمریزاد

    در پناه خدا

  2. اردیبهشت 30, 1402

    بسیار عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا