🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علیرضا بهرامی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار علیرضا بهرامی

قبله گاه کهکشان

علیرضا بهرامی 07 بهمن 1396

 

صبحدم است و ماه من رفته به  سوی خانه اش…

زلال

خوانش: 348

سپاس: 1

بیشه ی عشق

علیرضا بهرامی 05 بهمن 1396

دلبرا محراب چشمت دین من تکفیر کرد

 بوی زلفت این دل شوریده ام زنجیر کرد

بحر طویل

خوانش: 343

سپاس: 1

تعداد نظر: 2