🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو در دل حسرت بسیار می ماند به جا

(ثبت: 233399) آبان 21, 1399 

 

بی تو در دل حسرت بسیار می ماند به جا
در دلم از عشق تو آوار می ماند به جا

از تمام خاطرات پرسه های عاشقی
طعم داغ بوسه ی دیدار می ماند به جا

می روی و می بری از یاد خود نام مرا
در دلت از عشق من انکار می ماند به جا

لحظه های بعد تو غمگین و سرد و ساکتند
بعد تو از زندگی تکرار می ماند به جا

داستان عشق ما را هر کسی بشنید گفت:
از تب این عشق یک بیمار می ماند به جا

گر چه تو دل کندی و رفتی ولیکن تا ابد
بر لبانم ذکر استغفار می ماند به جا

بعد تو شبهای سرد و روزهای بی کسی
و سکوتی بر لب گفتار می ماند به جا

خسته ام بعد از تو من هم میکنم عزم سفر
این سفر در پرده ی اسرار می ماند به جا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 21, 1399

    سلام و احترام جناب حبیبی عزیز

    زیبا ست

    عالی قلم زدید

    در مصرع اول از بیت دوم ظاهرا سهو تایپی وجود دارد :

    از تمام خاطرات ” ت ” پرسه های عاشقی

    لذت بردم از شعر پاکتان

    زنده باشید به مهر

    💐💐🙏💐💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 21, 1399

    درودها
    وقتی از غزل روز حرف میزنم یعنی اشعاری مثل شعر جناب حبیبی
    هم به تمام غزل بود و هم دچار تکرار ملال نشده بود
    حرف حرف روز و بسیار زیبا بود
    امید که باشید و بسرائید به مهر نیکی
    💐💐💐💐💐💐

  3. موسی عباسی مقدم

    آبان 21, 1399

    درود بزرگوار زیبا بود شادکام باشید💐💐💐🙏

  4. رسول رشیدی راد

    آبان 22, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

  5. حسن نبی

    آبان 23, 1399

    درود بسیار زیبا و دلنشین قلمتان مانا 🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا