🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو هنوز باران می بارد

(ثبت: 2892) آذر 13, 1395 
بی تو هنوز باران می بارد

می دانم

با باران

دست به یکی کرده اید

تا جان مرا بگیرید

تو با رفتنت

او با آمدنش

((محمد شیرین زاده))

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):