🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی آرزو حاجی خانی
تاریخ تولد: 13551005
جنسیت: زن
شهر: تبریز
بیوگرافی:
آخرین اشعار آرزو حاجی خانی

آن روزواقعه

آرزو حاجی خانی 10 آذر 1395

آنکه صدات کردم و ازسالهای دور

پیداشدی برای من،… اینجا جهان توست

خوانش: 461

سپاس: 1

تعداد نظر: 17

زاده عشق ها

آرزو حاجی خانی 04 آبان 1395

دعا بکن که نمیرد دلم که زنده به توست

دعا بکن که نمیرد دلت که پیش من است

خوانش: 992

سپاس: 8

تعداد نظر: 9

تبربرریشه ها…

آرزو حاجی خانی 22 بهمن 1394

رگ خواب غزلم را بزن امشب،ای عشق!

تا به«خون – بازیِ» این قافیه ها راهی نیست

بحر طویل

خوانش: 1038

سپاس: 14

تعداد نظر: 21

ازباغهای بهارآلود

آرزو حاجی خانی 06 بهمن 1394

آغوش تو طعم جنون می داد آن شب که

تن پوش تو پیراهنی از جنس حوا بود

خوانش: 720

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

گریه و باران

آرزو حاجی خانی 09 آذر 1394

یک زن میانِ گریه و باران شکسته است
چون ابرهای تیره ی بی جان شکسته است

آن روزهای ساده ی دریاد ماندنی
درگیرودارخاطره، آسان شکسته است

خوانش: 645

سپاس: 6

تعداد نظر: 7