🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی جان

(ثبت: 243046) آذر 4, 1400 

 

در آغوش خویش چنانم
که گویی
جانم‌ در جهان دیگری ست

✏لیلا_بهمنی(سالیز)

اول آذر۱۴۰۰

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. پیرایه یغمایی

    آذر 4, 1400

    لیلا؟
    لیلا چه کردی تو؟
    هزاران درود بر تو که در نهایت ایجاز – فقط در ده کلمه – خودت را در خودت نسخه کردی
    شاهکار بود لیلا
    ❤️

    • سلام وعرض ادب مهربانو پیرایه ی نازنین لطف نگاه شماست و بس نگاهتان به این صفحه جان می دهدشاهکار روح زیبای شماست❤❤🌸🌸

  2. سلام
    در بی کسی تلخی غربت را عسل کن
    همراه تنهایی شو و خود را بغل کن

    بداهه

    • درودها شاعر گرانقدر
      زیر سایه قلم شما ودوستان مشق دل میکنیم

      تک بیت زیبا و پرمفهومی بود👏👏
      خودمان آرام خودمان باشیم که در ما روح بزرگ خداست

  3. فریبا نوری

    آذر 4, 1400

    درودها بانو بهمنی عزیز

    🌹🌹🌹🌹🌹

    • درودها و ارادت مهربانو نوری گرانقدر سپاس که خواندید🌸❤

  4. طارق خراسانی

    آذر 4, 1400

    سلام لیلای عزیز
    این حال عارفانه ی شما را سال ها قبل در مجلسی معنوی دیدم، استادی که انسلاخ از جسد داشت ، جسم در زمین بود و جان در بیکران این هستی.
    پیغمبر گرامی فرمود: «مُوتُوا قَبلَ اَن تمُوتُوا»(1) یعنی قبل از این که مرگ شما فرا برسد و شما را به قبر ببرند بمیرید.
    اگر بتوانیم به این مرحله برسیم جان که بقول مولانا مخبر است.
    جان نباشد جز خبر در آزمون
    هر که را افزون خبر جانش فزون
    جان ما از جان حیوان بیشتر
    از چه زان رو که فزون دارد خبر
    پس فزون از جان ما جان ملک
    کو منزه شد ز حس مشترک
    وز ملک جان خداوندان دل
    باشد افزون تو تجبر را بهل
    از زمین تا بر دوست پرواز می کند و مولانا جه زیبا از زبان جان فرموده است:

    مرغ باغ ملکوتم نی ام از عالم خاگ
    چند روزی قفسی ساخته اند از بدنم

    کوتاه عارفانه ی محکمی بود. لذت بردم.
    در پناه خدا… 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  5. سلام استاد خراسانی گرانقدر
    حضورتون در این صفحه خود شعری زیباست بنام لطف نگاه
    سپاس از نوشته زببا وارزشمندتون کوتاهی ست پیشکش نگاه شما ودوستان🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا