🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی جفت

(ثبت: 253866) آذر 20, 1401 

بی جفت

کاشکی تو را پیوند بزنند
با سینه من
یاکریم تنهایی من
جفتت کو؟
بوسه های مهرت کو؟
صدای دل بهار کو کو یت کو؟
دیده ام جوجه هایت را
در دهان زاغان
نازنین تخم هایت کو؟
بر دهان موش ها دیده ام
اینان شهر را به فضیلت فضله هایشان رسانده اند
بیدار شو!
یاکریمم باغ و بوستان و گلارانت کو؟
دوستان و یاران و بهارانت کو؟
باز آ به سینه ام
آه آشیان سینه ام کو؟
لانه ات همدم باد است
یاکریمم سینه ام را موش ها خورده اند
چون جوجه ها و تخم های تو…
ای یاکریم بی جفت مانده ام
برگرد
سینه بر بادم تو را می خواند…
کو کو
کو کو
کجاستند دوستان و یارانم
نوبهارانم کو کو…
یاکریمم هو هو
دیگر نغمه های بادم
کو هو
هو کو…
نازنینم یاکریمم
یارکریمم نازنینم…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 20, 1401

    درود بر شما رسولی عزیز

    از شعر با احساستان لذت بردم

    زیبا ست

    💐🙏🙏🙏👏👏👏👏👏

  2. درودگرامی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا