🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی خیالی

(ثبت: 5963) اردیبهشت 18, 1397 

نازنین اینقدرها هم بی خیالی خوب نیست

دوستانت را مکن حالی به حالی خوب نیست

فرق سال وماهها را از غیاث الدین بپرس

شیخ ما می گفت تقویم جلالی خوب نیست

مشکلات مرد با یک دود شاید حل شود

بیش از این اندازه باشد لا ابالی خوب نیست

هدیه می خواهم بگیرم گفتم اورا صبر کن

سال بارانی نیامد وضع مالی خوب نیست

این عسلهای لبت خوب است اما خوب من

نوش یک زنبور از گلهای قالی خوب نیست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):