🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تأثیر عشق

(ثبت: 219742) دی 27, 1398 

 

بعد از تو دلم را هیچ ، زنجیر نخواهد کرد
بر این دل دیوانه تأثیر نخواهد کرد

من عاشق تو هستم گویم بخدا سوگند
صد سال اگر بگذشت تغییر نخواهد کرد

مجنونیِ من هرگز تکرار نخواهد شد
تغییرِ مرا حتی تقدیر نخواهد کرد

مجموع ادیبان هم تدبیر غزل هایند
دل ، غیر تو را هرگز تدبیر نخواهد کرد

بعد از تو درونِ دل تاراج کجا گردد؟
چیزی دل عاشق را درگیر نخواهد کرد

گر از همه میبینم صد درد و جفا و ظلم
من را چو نبود یار دلگیر نخواهد کرد

صابر ستوده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا