🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ودار ءِ رنج

(ثبت: 261312) تیر 6, 1402 

 

تئی ودار ءَ چَم پہ راہ ءَ من چہ پاری داشتگ انت
تو نہ زان ئے اَرس چَمّانی من پہ واری داشتَگ اَنت

روچ ءُ شپ ھچ تو نہ زان ئے چون گوز انت تئی دوری ءَ
من پہ واللھی اِد ءَ چم پہ انتزار ءِ داشتگ انت

 

صابر ستوده
#بلوچی_شعر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. شعیب محمدی نیا

    شهریور 4, 1402

    قشنگ بود ممنون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا