🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی صابر ستوده
تاریخ تولد: 1377/10/26
جنسیت: مرد
شهر: قصرقند
بیوگرافی:

دانشجوی کارشناسی زبان و ادبیات فارسی
پردیس خواجه نصیرالدین طوسی کرمان
سیستان و بلوچستان، شهرستان قصرقند
متولد ۱۳۷۷٫۱۰٫۲۶

آخرین اشعار صابر ستوده

تئی بچکندگاں کُشتگ

صابر ستوده 07 تیر 1402

 

تئی بچکندگاں کُشتَگ مرید ءِ بی کراریں دل

غزل

خوانش: 79

سپاس: 0

تعداد نظر: 3

ودار ءِ رنج

صابر ستوده 06 تیر 1402

 

تئی ودار ءَ چَم پہ راہ ءَ من چہ پاری داشتگ انت

رباعی

خوانش: 82

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

دیدار ءِ امیت

صابر ستوده 05 تیر 1402

 

اُمیت گِندگ ءِ تئی چمّاں دلیگ ءَ تر کَن اَنت

غزل

خوانش: 80

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

بی وفایی

صابر ستوده 08 بهمن 1398

 

یا الــهــی یـار مـن بـا من جدایــی میکــند

خوانش: 281

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

مجنون شیرین

صابر ستوده 07 بهمن 1398

 

وقتی شدی عاشق ، به دل زنجیر این دین میشوی

خوانش: 272

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

آخرین نوشته های ادبی صابر ستوده

دلنوشته

صابر ستوده 09 بهمن 1398

 

زندگی میگذرد با تمام تلخی ها و خوشی هایش و چیزی که باقی میماند خاطره هایی ست زیبا …

خوانش: 390

سپاس: 0

تعداد نظر: 1