🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی وفایی

(ثبت: 219758) بهمن 8, 1398 

 

یا الــهــی یـار مـن بـا من جدایــی میکــند
سـوز قلبـم را ندیده بــی وفایی مـیکـنـد

آنکه آگاهی ندارد از مسـیر و راه عـشق
آمده بر راه قـلـبــم پیــشــوایــی میکـند

حرف قلبم بغض دارد سینه ام همچون کباب
من چه دانم کو چرا از من جدایی میکند

چون که گوید، در درونش شعله های آتشست
آشنای غم، مگر چون بی وفایی میکند؟

ای خدایم گل چرا گوید نَبون تَی پانَگا(۱)
بلبلِ عاشق که بر گل جان فدایی میکند

غم مخور صابر دهد یارت تـقاص اشک تو
تو بدان ربَّت حسابِ این جفایی میکند

صابر ستوده

(نمیتونم با تو باشم)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 9, 1398

    سلام و احترام،
    از شما بزرگوار دعوت می شود تا با نقد و رأی خود،
    (ادامه ی ) کارگاه سوم را رونقی بیش تر ببخشید.
    سپاس
    http://sherepaak.com/221513/—

  2. درود
    با آرزوی موفقیت روزافزون 🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا