🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تجلی خوشبختی

(ثبت: 270771) تیر 15, 1403 
تجلی خوشبختی

#رباعی – شماره ۱۳۷

تجلّی خوشبختی

ای طرفه نهال حیرت افزای چمن
در آینه روح و روان و دل و تن

در هر نظری به چشم دل می بینم
در تو متجلی است خوشبختی من

#مهدی_رستگاری
نوزدهم خرداد سال یکهزار و چهارصد و سه خورشیدی
هشتم ژوئن ۲۰۲۴ میلادی

۱۰۳۸

دفتر شعر روزگاران

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر راهین

    تیر 15, 1403

    درو د جناب رستگاری شعری زیبا از قلمتان خواندم

    • مهدی رستگاری

      تیر 15, 1403

      سلام و درود و مهر جناب راهین عزیز. لطف دارید🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا