🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کابوس بیداری

(ثبت: 270769) تیر 14, 1403 
کابوس بیداری

#غزل-شماره ۶۱۸

بسمه العزیز
کابوس بیداری

دیگر توانم رفته است از دست و تابم نیست
بی شک گذار زندگی غیر از عذابم نیست

قحط اجابت آمده است و در جهان گویی
راهی به سوی یک دعای مستجابم نیست

قدری نمک را بیشتر  کن بهتر این گونه
بر آتش افروخته طعم کبابم نیست؟

از شر تو عمری است که بر خویش می‌پیچم
باور کن از تو بی‌سبب چشم ثوابم نیست

در ناکجا آباد موهوم بیابانت
امّید من جز برق میرای سرابم نیست

هر آنچه می‌خواهی بکن چندان که پروایی
در خاطر تو از حضورم یا غیابم نیست

مهدی رها کن حاصل عمری تلاش اینجا
جز آرزوهایی که شد نقش بر آبم نیست

شد این غزل آیینه کابوس بیداری
در این شب آشفته که تا صبح خوابم نیست

#مهدی_رستگاری
بیست و یکم خرداد سال یکهزار و چهارصد و سه خورشیدی
یازدهم ژوئن ۲۰۲۴ میلادی
غزل سرایی گروه ادبی《شعر سه نقطه》

دفتر شعر روزگاران

۱۰۳۹

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    تیر 14, 1403

    قحط اجابت آمده است و در جهان گویی
    راهی به سوی یک دعای مستجابم نیست

    درود بر شما
    خیلی زیباست🌹

    • مهدی رستگاری

      تیر 15, 1403

      سلام و درود بانوی گرامی. بسیار لطف دارید بزرگوار 🌹

  2. امیر راهین

    تیر 14, 1403

    درود غزلی زیبا از قلمتان خواندم سپاس

    • مهدی رستگاری

      تیر 15, 1403

      درود و مهر جناب راهین عزیز. محبت دارید🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا