🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترانه

(ثبت: 243264) آذر 21, 1400 

 

ترانه ی انتظار می سرایند
کفش هایم
بر تن خسته ی خیابان ها
شوق دیدارت
رنگ می پاشد
بر کوچه های پاییزی
خش خش برگ ها می خوانند
ترانه آمدنت را

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 21, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . شوق دیدارت
    . رنگ می پاشد
    . بر کوچه های پاییزی
    .
    . ایراندُخت فرزانه عاشقانه ی زیبایی را
    . با کلک زرنگارت ترسیم کرده ای 🌺
    . موفق و کامیاب باشید 🌺🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا