🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تصور ذهنی

(ثبت: 239966) تیر 5, 1400 

 

چه كوتاه دوستت دارم
را گفتی
به اندازه تنها دو واژه : یك دم و بازدم
و چه طولانی عاشقت شدم
به درازای همه عمرم
تا آخر نفس كشیدن ٬
حال احساس می كنم ده ها نفرم
شاید هم صدها نفر
چون هر شب از دلتنگی می میرم
و هر صبح
یك آدم ِدیگر
در من جان می گیرد
و به دوست داشتن ِتو ادامه می دهد
یكی را دوست داشتم
آنقدر برایش فكر كردم
تصورى كه از او داشتم
از خود واقعیش سبقت گرفت
بعدها..
دیگر خودش را دوست نداشتم.
تصور ذهنى خودم را دوست داشتم!

بامداد یكشنبه
ششم فروردین نود و شش

مهران قرجه داغی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا