🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تفنگ

(ثبت: 241470) شهریور 7, 1400 

 

از غبار شانه ها مان گرد می ماند فقط
آنکه مارا بی تبسم کرد، می ماند فقط

تا تفنگ ات هست تسلیمی نمی اید ترا
شانه کن در شانه هایت درد می ماند فقط

بیم مردن را عقابان کی روا داند عزیز
از خزان برگ و هوای زرد می ماند فقط

چای، قهوه، یا چلم، حتی سیگارت می دهیم
قاب عکس ات در هوای سرد می ماند فقط

حمله کن بر دشمنانت سخت جانش را بگیر
جای نامرد نیست، دنیا، مرد می ماند فقط

ق.س

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    شهریور 7, 1400

    🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    شهریور 7, 1400

    درود بر شما
    زیباست
    فقط مصرع آخر “نامرد” از وزن خارجه🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا