🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تمام واژه هایم ته کشیده

(ثبت: 2206) مرداد 23, 1395 

 

تمام واژه هایم ته کشیده

 **

 تمام واژه هایم ته کشیده

 تمام شور  و حالم ته کشیده

  تمام اندیشه هایم ته کشیده

 تمام رویاهایم ته کشیده

**

 تمام حس و حالم ته کشیده

 تمام شور هایم ته کشیده

 از این تلخی یه ایمام زمانه

 تمام خنده هایم ته کشیده

**

 که دیوار دل من نم کشیده

 که  آهنگ  صدایه من بریده

 تمام  قصه هایم ته کشیده

 که غصه ها دل من را تنیده

**

 تمام گریه هایم ته کشیده                                                          

 تمام غزلهایم نم کشیده

 تمام دفتر هایم نم کشیده

 تمام حرف هایم ته کشیده

**

هزار و یک ترانه

 دفتر دهم ( کلاسپید )

 نام ترانه: تمام واژه هایم ته کشیده

 حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش95/5/23- بداهه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 24, 1395

  2. زهره خسروی

    مرداد 24, 1395

    سلام

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا