🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنها

(ثبت: 258613) فروردین 30, 1402 

 

بی تو تنها، با دل ِ تنگی از اینجا می روم
امشبی را خسته ماندم، بی تو فردا می روم

هر شبی از روی دلتنگی، غزل گفتم ولی
از میان کوچه های شعر و رویا می روم

دفتر نقاشی ِدل، صورت ناز هنر
با خبر ! از شهر زیبای تماشا می روم

سر به روی شانه ماندی، شانه ام محکم نبود
عکس ِ در آیینه ام با موج یک ” ها ” می روم

قصه شعر دل ما نام مجنون زنده کرد
در سکوتی بی صدا از شهر لیلا می روم

عبدالرحمن حواشی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):