🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 احوال دل

(ثبت: 246862) فروردین 21, 1401 

 

احوال دلم سخت خراب است تو چطوری
هر دلخوشی ام نقش بر آب است تو چطوری
از نیمه گذشته شب و با خلوت یادت
این فاصله بر من که عذاب است تو چطوری

عبدالرحمن حواشی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):