🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توبه

(ثبت: 250331) شهریور 3, 1401 

 

دوش به رسم هر شبم، سری به میخانه زدم
عقده‌ی دل گشودم و لبی به پیمانه زدم

گر چه که با خدای خود توبه به صد کرده بُدم
باز منِ توبه شکن ، سری به این خانه زدم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا