🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیدار

(ثبت: 250332) شهریور 4, 1401 

 

تو را تا مژده دیدارت آمد
جهان کوچک و تنگ و نفسگیر
گشود آغوش و سرتاسر
چو باغ دلگشا شد

نسیم روشن امّید
گسست از هم قفس ها را
برای مرغکان از قفس رسته
طلوع صبح فردا شد

زمین پیر و بی روح و
نفس از یاد برده
غبار از رخ زدود و
تازه برنا شد

خزان از تخت و تاجش سرنگون شد
تن عریان صحرا لاله گون شد
بهار آمد به دشت و باغ و بستان
جهان اینگونه از بهر تماشایت ، مهیا شد

جهان از شوق دیدارت
چه زیبا شد…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 4, 1401

    موفق باشید
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا