🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تولد

(ثبت: 4205) خرداد 17, 1396 
تولد

 

از بدو تولدم که من باریدم

کم داغ فراق را دمادم دیدم؟

آتش که به خرمنم زد آن دیوانه

گردم که به طوفان بلا بخشیدم

بی نشان

در این دنیا نشانم بی نشان شد

دل مجنون من آتشفشان شد

خبردادند که شد در راه عشقش

دو چشم این دل من خونفشان شد

عشق

ازعشق نگو که (عین) دردم

شین) شرر به جانم زده دردم

گل کرده ام این آتش سوزان

قاف ) قرار من نیست که هردم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):