🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توهم

(ثبت: 231831) شهریور 31, 1399 

 

شاید تو باشی بین مردم در خیابان
افتاده ام با این توهم در خیابان
از رو به رویم رد شدی اما کنارت ….
دیوانه ام کرد این تجسم در خیابان
آرام ابر از آسمان شهر می رفت
چندین برابر شد تراکم در خیابان
یک مشت چشم سرد می آید به سمتم
انگار با قصد تهاجم در خیابان
سروی که خشکیده کنار جوی آبی
دارد فقط با من تفاهم در خیابان
من از کنارم رد شد و محکم هلم داد
افتاده بودم بار چندم در خیابان ؟
آدم شدم در جنتی که مال من نیست
روییده صدها خوشه گندم در خیابان
وقتی کسی دیوانگی ام را نفهمید
با خود شدم غرق تکلم در خیابان
باید که راه خانه را گم کرده باشم
باید شبیه تو شوم گم در خیابان .

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 31, 1399

    یک مشت چشم سرد می آید به سمتم
    انگار با قصد تهاجم در خیابان

    درودها جناب صمدی گرانقدر
    چقدر تصویرسازی ها در این شعر زیباست

    🌹🍃🌹🍃🌹

  2. جواد مهدی پور

    مهر 1, 1399

    زیبا ست

    عالی سرودید جناب صمدی عزیز

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا