🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تکراری

(ثبت: 231878) مهر 2, 1399 

 

بدون مقصدی عمری دویدن­ های تکراری
عذابم می­دهد دل با تپیدن­ های تکراری

نفس­های پر از حسرت و یک نخ بهمن کوچک
بریدم از تمام این کشیدن ­های تکراری

زمان انقضا­ی عشق ما هم می رسد وقتی
حراجم می کنی با دل خریدن ­های تکراری

بیا یک لحظه با من باش دور از چشم آن و این
جدایم کن از این حس ندیدن­ های تکراری

ندیدن قافیه گشت و ردیفم باز تکراری­ است
غزل غمگین شده، از غم چشیدن­ های تکراری

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 2, 1399

    سلام جناب صمدی عزیز

    زیبا و با احساس پاک سرودید

    لذت بردم از شعر خوبتان

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

  2. فریبا نوری

    مهر 2, 1399

    بریدم از تمام این کشیدن ­های تکراری

    درود جناب صمدی گرانقدر

    🌹🌹🌹

  3. اکبر رشنو

    مهر 4, 1399

    درودها عالی

    وصمیم وپر احساس 🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

  4. درود و دستمریزاد🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا